TKB atklāj jaunu Klientu apkalpošanas centru

30.03.2009

 

Šogad, atzīmējot savu 20-gadi, Trasta komercbanka sper jaunu soli savā attīstības ceļā - mēs atklājam jaunu Klientu apkalpošanas centru Vecrīgā, Palasta ielā 1, kurš turpmāk būs centrālais Bankas birojs, un Klientu biznesa attīstības centru līdzšinējās telpās Miesnieku ielā 9.

Jaunais TKB Klientu apkalpošanas centrs Palasta ielā 1 (ieeja no 11.Novembra Krastmalas) tika atklāts š.g. 30.martā, un tas atrodas tikai dažu soļu attālumā no Miesnieku ielas 9. Mūsu sadarbība jaunajās telpās veidosies sekmīga, jo esam parūpējušies par maksimāli komfortabliem apstākļiem darbam ar katru Klientu. Ēkas interjers ir veidots klasiskā stilā, tas nodrošinās ērtu apkalpošanu un rosinās ražīgu Bankas un Klienta dialogu.
 


Nams Miesnieku ielā 9, kas līdz šim kalpoja kā Bankas centrālais birojs, tiek pārveidots par Trasta komercbankas Klientu biznesa attīstības centru. Tur Jūs turpmāk varēsiet risināt jautājumus, kas saistīti ar kreditēšanu, līzingu, tirdzniecības operāciju finansēšanu un citiem biznesa attīstībai nepieciešamajiem finanšu instrumentiem.

Sākot ar 30.martu Jūs esat laipni gaidīti mūsu jaunajā Klientu apkalpošanas centrā Palasta ielā 1, kur Jūs ierastajā kārtībā sagaidīs klientu apkalpošanas speciālisti un privātbaņķieri. Savukārt Miesnieku ielā 9 turpmāk Jums tiks nodrošināti Klientu biznesa attīstības centra pakalpojumi. 

Trasta komercbankas tālruņu numuri saglabājas bez izmaiņām. Uz visiem Jūsu jautājumiem par jaunā Klientu apkalpošanas centra darbību atbildes sniegs TKB Infocentra speciālisti (tālr. 67027777) vai Jūsu privātbaņķieris. Pielikumā Jūs atradīsiet karti ar TKB apkalpošanas centru atrašanās vietām.

Priecāsimies Jūs redzēt mūsu jaunajā apkalpošana centrā! 
Pirmajā darba nedēļā jaunajās telpās Jūs sagaida īpaša uzņemšana!

 

Jūsu Trasta komercbanka

ATGRIEZTIES UZ JAUNUMU SARAKSTU


« TKB saglabā kapitāla un aktīvu atdeves... TKB atklāj pārstāvniecību Tadžikistānā »

Sazināties

Esmu iepazinies ar noteikumiem

Diemžēl ziņu neizdevās nosūtīt. Aizpildiet obligātos laukus (sarkanie) un mēģiniet vēlreiz.

Paldies!

Jūsu ziņa ir nosūtīta. Sazināsimies ar jums tuvākajā laikā.