TKB radīts jauns kontaktu centrs

22.09.2015

 

TKB infocentrā klientu apkalpošanai sākusi darboties jauna sakaru sistēma – kontaktu centrs, ko banka uzstādījusi sadarbībā ar Lattelecom.

 

Jaunajam kontaktu centram ir virkne priekšrocību, kas ievērojami uzlabos un paātrinās klientu apkalpošanu. Banka kļūs pieejama jebkurā diennakts laikā, jo TKB infocentra darbinieki saņems klientu ziņojumus arī ārpus bankas darba laika, neveidosies ienākošo zvanu rindas. Klientiem būs pieejami automātiski paziņojumi ar būtisku informāciju, piemēram, izmaiņām bankas darba laikos vai internetbankas darbības pārtraukumiem un tml. informācija.

 

Lattelecom Technology valdes loceklis un Pārdošanas dienesta vadītājs Jānis Kirilka norāda, ka AS "TRASTA KOMERCBANKA" ir spērusi nozīmīgu soli moderno tehnoloģiju apgūšanā, ieviešot CISCO kontaktu centru. "Ieviestā sistēma ļaus bankai nodrošināt augstāku klientu apkalpošanas servisu, garantējot klientiem ērtāku saziņas veidu ar bankas darbiniekiem."

 

"Darbs pie kontaktu centra attīstības turpinās, jo nākamais solis, pie kā jau aktīvi strādā IT attīstības projektu komanda - jauno kontakta centra risinājumu integrācija ar bankas CRM sistēmu," stāsta TKB IT daļas vadītāja Ilze Āboliņa, "tas nozīmēs vēl vienkāršāku ziņapmaiņu un labāku informācijas apriti."

 

Šogad TKB turpina atjaunot bankas moderno tehnoloģiju bāzi: izveidota jauna interneta mājas lapa, turpinās darbs pie bankas CRM sistēmas un jaunās telefonu sistēmas IP-telefonijas ieviešanas, radīts jauns portāls TKB Lifestyle.

 

Zvaniet TKB infocentram + 371 67027777!

ATGRIEZTIES UZ JAUNUMU SARAKSTU


« TKB Smart-club viesojās Igors Jurgenss Izmaiņas Vienotajā pakalpojumu cenrādī 2015.gada... »

Sazināties

Esmu iepazinies ar noteikumiem

Diemžēl ziņu neizdevās nosūtīt. Aizpildiet obligātos laukus (sarkanie) un mēģiniet vēlreiz.

Paldies!

Jūsu ziņa ir nosūtīta. Sazināsimies ar jums tuvākajā laikā.