Jūsu viedoklis

Ik dienu rūpējamies, lai mūsu pakalpojumi attīstītos, un klienti saņemtu augsta līmeņa servisu. Lai to paveiktu, mums ir svarīgi dzirdēt jūsu viedokli gan tad, ja esat apmierināti, gan tad, ja mūsu serviss jūs neapmierina.

Sazinieties ar mums, norādot savu vārdu, uzvārdu, jautājumu vai viedokli un jūsu kontaktinformāciju pa šādiem kanāliem:
- TKB infocentrs: +371 67027777 (darba dienās no 9:00 – 17:00);
- e-pasts: info@tkb.lv;
- pasts: adrese – Palasta iela 1, Rīga, LV-1050, Latvija;
- kā arī varat atnākt uz jebkuru no mūsu filiālēm vai pārstāvniecībām.
 

Vienlaikus informējam, ka jums ir tiesības vērsties Bankā ar sūdzību par saņemtajiem pakalpojumiem.

Informācija par sūdzību iesniegšanas un izskatīšanas kārtību atrodama Bankas Vispārējo darījumu un kontu apkalpošanas noteikumos , sadaļā “Sūdzību izskatīšanas kārtība”.

Sazināties

Esmu iepazinies ar noteikumiem

Diemžēl ziņu neizdevās nosūtīt. Aizpildiet obligātos laukus (sarkanie) un mēģiniet vēlreiz.

Paldies!

Jūsu ziņa ir nosūtīta. Sazināsimies ar jums tuvākajā laikā.